MİHRAC URAL VE BEYLERDERESİ İHBARI: FİLM DEVAM EDİYOR


Bugün Beylerderesi katliamının 35. yıldönümü. Mihrac Ural panik içinde. Yeni bir iddiası daha elinde kaldı. Yine çabalıyor, ama olmuyor, olmuyor. Zor dostum zor! 

Mihrac Ural kötü sıkıştı. Beylerderesi’ni ihbar ettiğimi ve İlker’in ablasının hemen benden boşandığını söylüyor. Hangi bilgiye dayanıyor? Hiçbir bilgiye dayanamıyor!.. 

Boşanma davası o yıllarda 6 yıl sürermiş. Sakla samanı gelir zamanı başlıklı yazımda davanın açılış ve sonuçlanma tarihlerini vermiştim.

Açılış tarihi: 20.12.1982
Sonuçlanma tarihi: 1.11.1983
Yani bir yıl sürmüş…

Ve Beylerderesinden neredeyse yedi yıl sonra açılmış. Haydi aksini iddia et de sana karar numarasını da vereyim, zibidi!

Efendim, kadın mahkemede benimle karşılaşmak istememiş…

Bir insan bu kadar salak olabilir mi? Panik, insanı bu duruma sokuyor. Karşı taraf mahkemede bulunmuyor ve benim de Türkiye’ye gelemediğim için bulunamayacağımı biliyor. Mihrac Ural ise bilmiyor!!

Benim 1983 yılında ülkeye gelemeyeceğimi bilmiyor. Soytarı budur işte…

İlk kızım Deniz’in Beylerderesi’nden aylar sonra doğduğunu, İstanbul’da doğduğunu ve o sıra birlikte oturduğumuzu bile bilmiyor. Ve bunu o kadar çok bilen var ki… 

Annesiyle birlikte İzmir’den Selimiye Cezaevi’ne ziyarete geldiğini de bilmiyor. Panik içinde. İnsan bir şahit gösterir yahu. Yok, yok ve de yok…

Ondan sonra nerede, ne zaman, ne kadar görüştüm; sana ne ulan. Kiminle ne kadar görüşeceğimi sana mı soracaktım!

Haydi anca gidersin. Muhabarat’ın beceriksiz ajanı işte budur…


26 Ocak 2011