ABDULLAH ÖCALAN’A SUİKASTTE YENİ BİR KANIT


Mihrac Ural’ın Abdullah Öcalan’a yönelik başarısız suikast teşebbüsünde aktif olarak rol aldığından emindim. Biliyorsunuz, Mihrac Ural’dan Abdullah Öcalan’a suikast haberini bir süre beklettik. Daha önce de duyurusunu yapmıştık, ardından ise biraz daha beklemeyi uygun bulmuştuk. Yapılan duyuruya karşın bu kadar önemli bir konuda Mihrac Ural’dan tık ses çıkmadı.

Birisi bana böyle bir suçlama yöneltse, ardından da açıklamayı geciktirse idi, ben onun tepesinden inmezdim. Hemen her gün, “Anlatsana haydi, ne duruyorsun!..” derdim. Mihrac Ural’da ise, gecikmemize karşın tık ses çıkmadı. Unutacağımızı sanıyordu herhalde... 

O. Nuri Gündeş’in anılarını içeren kitabındaki Acilciler bölümünden, Acilciler içine sızdırılmış kanat bölümünü çıkarıp O. Nuri Gündeş böyle diyor demesi gibi bir şey bu. Nuri Gündeş’in ne söylediğinden daha da önemli olan, Mihrac Ural’ın adamın yazısındaki kendisiyle ilgili bölümü çıkartarak servis yapmaya kalkmasıydı.

Abdullah Öcalan’a suikast konusunun bir de bu yanı var. Yakında açıklayacağız!..” diyoruz, ama zaman geçiyor, bekliyoruz. Adamdan ses soluk çıkmıyor. Suçlu, suçunu biliyor ve belki unuturlar diye bekliyor.

Hatırlarsınız, Mihrac Ural hiçbir kanıt göstermeden benim Beylerderesi’nde öldürülen yoldaşları ihbar ettiğimi iddia etmişti. Mihrac Ural’a bu fikri veren ise DYP’li ve Mehmet Ağar’ın güvenilir elemanlarından Mehmet Yavuz idi. 

O kanıt bulamadı, ben aksi yönde kanıt buldum ve çenesini kapatıverdi. İnsan bu kadar önemli iddiada bulunup, arkasından da susar mı? Susmadı, susmak zorunda kaldı. Zavallı Mehmet Yavuz! Ömrü hayatında bir işi beceremedi. Daha doğrusu, Mehmet Ağar’dan emniyetin arşivine girmek için pusula almayı bile becerdi, benimle baş etmeyi beceremedi. Muhtemelen İbrahim’in 21 yaşında iken Kuleli Askeri Lisesi’ne girdiği iddiası da Mehmet Yavuz kaynaklıdır. 21 yaşındaki kazık kadar adam liseye giriyor, hem de askeri liseye... 

Allah akıl dağıtırken bunlar nerede imiş, bilmiyorum! Yok canım, hakkını yemeyeyim. Mihrac Ural, Abdullah Öcalan’a yönelik suikast teşebbüsüyle adını tarihimizin hainler bölümüne bir kere daha yazdırmıştır.

Mehmet Yavuz, bu adamda iş yok. Sen kendine yeni bir Genel Sekreter bul iyisi mi!.. 


19 Eylül 2011